Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


دانلود ۵۰۰ بازی جذاب و مهیج فلش Flash Game

  • دسته بندی:<-CategoryName->

این بار سایت بزرگ روشا دانلود برای کاربران عزیز ۵۰۰ بازی جذاب و مهیج فلش را در سایت قرار داده است. ۵۰۰  بازی جذاب و مهیج فلش Flash Game شما می توانید به راحتی در کامپیوترتان اجرا و بازی کنید با استفاده از نرم افزار Flash Player . روشا دانلود فراتر از مرزها این مجموعه بازی فلش را برای سن ۸+ توصیه میکند.

Flash Game

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:دانلود ۵۰۰ بازی جذاب و مهیج فلش Flash Game,
  • بازی مهیج Angry Birds Seasons Piglantis برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    روشا دانلود عیدی برای شما داره! عیدی بله! عیدی این بازی مهیج را برای شما عزیزان قرار داده است. همان طور که بسیاری از شما عزیزان آشنایی دارید سری Season یا همان فصل ها محبوب ترین سری بعد از Space ( فضا ) شده که بر همین اساس شرکت Rovio قصد ادامه کار در این نسخه را دارد که نسخه ۲.۴.۰ آن را با نام Piglantis عرضه کرده است. در این نسخه پرندگان خشمگین به sواحل بسیار زیبای Piglantis سفر میکنند که در آن محیط بازی Angry Birds Seasons Piglantis بسیار تغییر یافته و شما می بایست با استفاده از دقت و سرعت عمل خوک های موجود در خشکی و زیر دریا را نابود کنید تا به تخم پرندگان آسیبی نرسد. این بازی قابل اجرا بر روی تمامی PC بوده و می تواند سرگرم بسیار خوبی برای اوقا فراغتتان باشد.نسخه جدید بازی انگری بردز فصول برای کامپیوتر آماده دانلود می باشد که دوست داران بازی Angry Birds Seasons میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. این بازی برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. هم اکنون می توانید این بازی را از سایت روشا دانلود دریافت نمایید.

    Angry-Birds-Seasons-Winter-Wonderham

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:بازی مهیج Angry Birds Seasons Piglantis برای PC,
  • دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده...

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی Alan Wake’s American Nightmare برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    Alan Wake's American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . استودیو فنلاندی Remedy سازنده یکی از بهترین و تاثیرگذارترین شوترهای سوم شخص تاریخ یعنی مکس پین، دو سال پیش، بالاخره راه خود را به این نسل از کنسول ها باز کرد. Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: “این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است”. DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی ترسناک The Darkness II Limited Edition

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     


    پلتفورم : PC
    نام بازی: The Darkness 2
    ژانر:Horror, FPS
    تاریخ انتشار جهانی : 2012,February,07,
    تاریخ انتشار در آمریکا : 2012,February,07
    تاریخ انتشار در اروپا : 2012,February,07
    نوع  فایل : دی وی دی کامل
    زبان: Russian, English
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: 2K Games
    مد بازی :
    نوع بازی : DEMO
    حمایت توسط : Digital Extremes
    درجه بندی سنی : +18
    قابلیت آنلاین:دارد

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود رایگان بازی Victoria II: A House Divided

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     


    نام بازی: Victoria II: A House Divided
    پلتفورم : pc
    ژانر: Strategy
    تاریخ انتشار جهانی :2012
    تاریخ انتشار در آمریکا :2012
    تاریخ انتشار در اروپا :2012
    نوع  فایل : دی وی دی کامل
    زبان: English
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: Paradox Interactive
    مد بازی : Multi Player - Single Player
    حمایت توسط : Paradox Interactive
    درجه بندی سنی : +18
    قابلیت آنلاین:دارد

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 th Skull

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,بازی فکری,دانلود بازی پازل و معمایی,
  • دانلود رایگان بازی SOL: Exodus

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

    نام بازی: SOL: Exodus
    پلتفورم : pc
    ژانر:Simulator
    تاریخ انتشار جهانی : January 25, 2012
    تاریخ انتشار در آمریکا : January 25, 2012
    تاریخ انتشار در اروپا : January 25, 2012
    نوع  فایل : دی وی دی کامل
    زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
    فرمت ایمیج: ISO
    ناشر: Seamless Entertainment
    مد بازی : Single Player , Multi Player
    حمایت توسط : Seamless Entertainment
    درجه بندی سنی : +18
    قابلیت آنلاین:دارد

    در بازی SOL: Exodus ، گیمر در نقش یک خلبان ماهر و خبره در نبرد های حماسی و تخیلی ، برای نجات بشریت فرض شده است . فراموش نکنید شما در نقش یک خلبان جنگی پیشرفته هستید . لقب شما در این بازی فرمانده است. بله شما در نقش یک فرمانده ی جندگنده های چند منظوره در منظومه ی شمسی هستید . توجه داشته باشید در این بازی جندگنده های تاکتیکی به وفور دیده میشود .خوشحال باشید چون خلبان تمامی آنها خود شما هستید و نه کس دیگر ! به همراه نیرو های کمکی و wing men ها استراتژی خود را معین کنید . آنها باید در اطراف سیاره ی زحل به دفاع از خود بپردازند .تعامل کشتی های فوق پیشرفته در اطراف سیاره ی نپتون خود نمایی میکنند. خنثی کردن تله های دشمنان ، مقابله با سلاح های پیشرفته و تعاملی آنها از وظایف مقرر شماست . جو شدید سیاره ی مشتری و خیلی های دیگر شما را به شگفت وا میدارد. بازی SOL: Exodus 2012 به همراه آخرین آپدیت ، با کرک اسکیدرو هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آمده دریافت است .این بازی در سال 2012 میلادی منتشر شد . ناشر و سازنده ی این بازی زیبا کمپانی بازی ساز Seamless Entertainment است . بازی دارای ژانر پر طرفدار شبیه ساز فضایی ، یا بهتر بگوییم ، دارای ژانر بسیار پر طرفدار شبیه ساز جنگ های فضایی است .وارد حوزه ی موسیقی متن این بازی میشویم . شاید جالب باشد بدانید که یکی از مهمترین قسمت های بازی SOL: Exodus بخش موسیقی متن آن است . ترکیبی از بهترین نت ها ، چینش بهترین سبک های و متناسب ترین آن ها تمامی آن چیزی است که به عنوان موسیقی در این بازی دیده شده و بهتر یگوییم به کاربرده شده است . بازی SOL: Exodus تعیین شده در منظومه ی شمسی است .و تمام ویژگی های آن بر دو اساس خلاصه میشود : جنگ با کشتی های غول پیکر و dog fighting ! بازی توسط طراحان خبره و فوق العاده حرفه ای و در یک کلام کار بلد ! طراحی  و اجرا شده است . به جرات میتوانم بگویم بازی SOL: Exodus در رقابت با بازی Wing Commander جلو خواهد زد . شاید به دور از واقعیت نباشد که بگوییم این بازی جتی قابلیت رقابت با بازی Star Wars را نیز دارد و حتی در برخی موارد یکه تاز ویژگی هایی است که گیمر سال 2012 میلادی می پسندد .
     دانلود رایگان بازی SOL: Exodus به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

    دانلود + ادامه مطلب

    دانلود بازی King Arthur II – The Role-playing Wargame برای PC

    • دسته بندی:<-CategoryName->

     

     

    King Arthur II The Roleplaying Wargame یک بازی سراسر هیجانی و استراتژیک می باشد که زندگی حماسی پادشاه قدرتمند انگلستان یعنی شاه آرتور را به تصویر می کشد. این بازی زیبا که نسخه جدید آن به تازگی عرضه شده است توانسته گرافیک خود را بصورت کاملا چشم گیر افزایش دهد و بیشتر به واقعیت نزدیک شود. این بازی هیجانی شما را به زمان فرمانروایی شاه آرتور می برد و شما باید با تمامی قوا و نیروهایی که در اختیار دارید با دشمننان به مقابله بپردازید و سرزمین های زیادی را فتح کنید و قلمرو حکومتی خود را گسترش دهید. در واقع این بازی تلفیقی از دو ژانر شهر سازی و ایجاد یک تمدن قدرتمند دانست. در این نسخه شاه آرتور تصمیم دارد زمین های از دست رفته دیگری را به قلمرو اضافه کند و ار آنطرف دشمننان بیشتر و خطرناک تری در کمین امپراطوری و نابودی شما هستند. پس این بار با یک ارتش بزرگتر و یک جنگ گسترده تر روبرو خواهید بود. پس باید تمام نیرو و قوای خود را سازماندهی کرده و با یک استراتژی جدید به نبرد و مقابله به دشمن بپردازید و در عین حال نیم نگاهی به شهر سازی و ساخت تمدن جدید داشته باشید. البته در این بازی نباید با هر پیروزی سر مست شوید زیرا دشمن نیز می تواند با سازماندهی نیروهای خود ارتش شما را نابود کند و در نهایت منجر به نابودی امپراطوری و شکست شما در جنگ شود.

    دانلود + ادامه مطلب

    صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد


    msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.com

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    دانلود ۵۰۰ بازی جذاب و مهیج فلش Flash Game

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود